AXA Sigorta il toplantıları kapsamında Tekirdağ’daki acenteleriyle Çerkezköy’de bir araya gelerek sektördeki gelişmeleri ve gelişim alanlarını değerlendirdi, acentelerle gelecek planlarını paylaştı. AXA acenteleri de toplantıda beklenti ve taleplerini aktarma fırsatı buldu.

AXA Sigorta 2018 yılından bu yana düzenli olarak acenteleriyle bir araya geldiği ve sektörel gelişmelerin yanı sıra gelecek planlarını değerlendirdiği il toplantılarına devam ediyor. Çerkezköy’de düzenlenen toplantıda Tekirdağ ilçeleri ve Silivri’den katılan 28 AXA acentesiyle bir araya gelen AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı Firuzan İşcan, acentelerle yeni gelişim alanlarını, acente verimliliğini artırmaya yönelik uygulamaları ve AXA ile acenteler arasında süregelen ilişkilerin devamlılığı için planlarını paylaştı. Geçen yıl gerçekleştirilen acente buluşmasında beklentilerini AXA Sigorta Üst Yönetimi’yle paylaşan acenteler de taleplerinin karşılanması sebebiyle memnuniyetlerini dile getirirken yeniden isteklerini iletme fırsatı buldular. Toplantıya ayrıca AXA Sigorta’dan Bölge Koordinatörü Zafer Atilla, Bölge Müdürü Levent Yıldırım, Bölge Müdür Yardımcısı Serpil Özhan ile Bölge Satış Temsilcileri Işıl Keskinoğlu ve Recep Kahraman da katıldı.
Güçlü Bölge, Güçlü Acente
AXA’nın “ödeyenden çözüm ortağına dönüşüm” misyonunu hatırlatarak toplantıyı açan AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı Firuzan İşcan, acenteleriyle ilişkilerini de aynı çerçevede ele aldıklarını söyleyerek ; “Geçen yıl hayata geçirdiğimiz ’Güçlü Bölge, Güçlü Acente’ stratejimiz sektörde acentelerle ilişki yönetimi noktasında büyük fark yarattı. Bugün olduğu gibi önümüzdeki dönemde de acentelerimiz için her zaman ulaşılabilir bir şirket olmaya ve onların hayatında bir hayat ortağı olmaya devam edeceğiz, bir ‘Çözüm Ortağı olarak her zaman acentelerimizin yanında olacağız. Acente verimliliği noktasında kişi başı üretim miktarı ile gelir-gider dengesine öncelik vereceğiz. Daha çok gelir sağlayan ve yenilenme oranları yüksek ürünlere odaklanacağız” dedi.
« Beklentimiz doğru müşteriyi doğru ürünle buluşturmak »
Sağlık sigortalarında tamamlayıcı sağlık sigortasının yanı sıra bireysel ve grup ürünlerinin 2019 yılının ilk yarısında en iyi gelişim alanı olduğunu ifade eden İşcan ; “Bu alanda geniş hastane ve hizmet ağımız ile öne çıktık. Sağlık Yıldızları adını verdiğimiz acente programımız ile acentelerimizin gelirlerini artırmalarına destek verdik. Bundan sonra da acentelerimize portföylerini sağlık, yangın, konut, işyeri ve diğer motor dışı branşlarda çeşitlendirmeleri için katkı sağlayacağız. Acentelerimizden beklentimiz ise doğru müşteriyi doğru ürünle buluşturmaları ve ürünler hakkında tüm konuları müşterilerimizle açıkça paylaşmaları, çevrelerindeki kapasiteyi değerlendirip daha çok teklif vermeleri toplam müşteri sayısı ve performanslarını düzenli olarak takip etmeleri” diyerek sözlerini tamamladı.