Trakya Elektrik Dağıtım A.Ş. (TREDAŞ), bir süredir üzerinde çalıştığı yapay zeka destekli dijital asistanı “ENERJİK” ile müşterilerinin talep ve sorularını hızlı ve kaliteli şekilde insan müdahalesi olmadan yanıtlayabilecek.

Müşteri memnuniyetini ön
planda tutan TREDAŞ, yapay zeka destekli dijital asistan uygulaması “ENERJİK”
ile elektrik dağıtım sektörüne farklı bir boyut kazandırmaya hazırlanıyor.
Elektrik dağıtım sektöründe
ilk olacak dijital asistan uygulaması ile müşteriler, hem zamandan tasarruf
edecek hem de talebini saniyeler içinde iletmiş olacak. Google Asistan
uygulaması ile entegre çalışacak olan ENERJİK, müşterilerin sesli komutlarını
da algılayarak her türlü bilgiyi müşterilere aktarabilecek. TREDAŞ Dağıtım Grup
Direktörü Reşit Bilgili, müşteri hizmetleri alanında son yıllarda büyük
teknolojik yatırımlar yaptıklarını belirterek, müşterilerine dijital bir
deneyim sunmak için dijital asistanı devreye alacaklarını ifade etti.
Dijital asistan uygulamasına,
TREDAŞ çalışanlarının yüksek enerjisinden esinlenerek “ENERJİK” adı
verdiklerini aktaran Bilgili, bölgede çok daha verimli, etkin ve hızlı şekilde
hizmet vererek müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutacaklarını aktardı.
TREDAŞ Dağıtım Grup Direktörü
Reşit Bilgili; “Türkiye’de bütünleşik anlamda şebeke, sayaç ve işgücü yönetimi
gibi tüm işlemlerin yapıldığı Operasyon Merkezi’nin hayata geçtiği ilk Elektrik
Dağıtım Şirketi olarak dijital asistan ENERJİK ile çağrı merkezimizde yapay
zekayı sektörde ilk defa kullanmış olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Yakın
gelecekte enerji sektöründeki birçok firmanın da bu dijital dönüşüme
geçebileceğini düşünüyorum” dedi.