Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası (Çorlu TSO) kullandığı Kalite Yönetim Sistemini ve Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sisteminde yapılan gözetim tetkikleri sonucunda kullandığı bu sistemleri devam ettirdi.

Çorlu TSO’da Türk Standartları Enstitüsü (TSE) Baş
Tetkik Görevlileri TSE Baş tetkikçileri Abdülkadir Öncel ve Celal Aşkaroğlu
tarafından gerçekleştirilen tetkik sonucunda; TS EN ISO 9001:2015 Kalite
Yönetim Sistemi ve 10002 Müşteri Memnuniyeti Gözetim Tetkiki başarılı bir
şekilde gerçekleşti. Gözetim tetkiki kapanış toplantısına Çorlu TSO Meclis
Başkanı Erdim Noyan, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Haluk Bayındır, Yönetim
Kurulu Sayman Üyesi Kaya Kumyol, Yönetim Kurulu Üyeleri; Cem Tunalı, Mehmet
Manav, Genel Sekreter İbrahim Karağöz ve birim sorumluları katılımda bulundu.
Çorlu
TSO Bölgenin Kalkınmasında Yönlendirici ve Koordinatör Konumundadır
Çorlu TSO Meclis Başkanı Erdim Noyan kapanış
toplantısında gerçekleştirdiği konuşmada; “Türk Standartları Enstitüsünün
dolayısıyla tetkikçilerimizin, sistemimiz dahilinde ve haricinde bizler için
çok değerlidir. Bu sebeple sizleri ağırlamaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. Amacımız
kanaat önderliği misyonunu layıkıyla yerine getiren, bölgenin kalkınmasında
yönlendirici ve koordinatör konumunda, üyeleri tarafından benimsenen, kamu
karar alıcıları tarafından bilgilerine danışılan, güvenilir ve lider bir kurum
olmak. Vizyonumuza, ulaşmak için; Çorlu TSO Kalite ve Müşteri Memnuniyet
Politikası, SWOT analizi, Kalite Yönetim Sistem Kapsamı göz önüne alınarak
gerçekleştirdiğimiz hedeflerimizi, bu kapsamdaki çalışmalarımızı size
açıklamadan önce; Odamızın üye yapısı ve gerçekleştirdiğimiz çalışmalarımızla
ilgili kısa bilgiler vermek istiyorum. 5 üye ile 1958 yılında kurulan odamızın,
bugün itibariyle üye sayısı 7 bin 396 adettir ve 843 adedi sanayi kuruluşudur.
Yoğun sayıda üyemize en iyi ve güler yüzlü hizmeti verebilmek için üst
yönetimimiz ve 30 personelimiz birlik ve beraberlik içinde çalışmalarımızı
sürdürüyoruz. Yıl içerisinde üyelerimizin mesleki faaliyetlerinin
güçlendirilmesi için eğitim, organizasyon ve seminerler düzenliyoruz.
Hazırladığımız projelerle birlikte odamızın kurumsal gelişimine büyük önem
veriyoruz. Üyelerimizin taleplerini, önerilerini ve şikayetlerini müşteri memnuniyet
sistemi kapsamında alarak, Çorlu'yu, Çorlu'da ki ticaret ve sanayiyi
geliştirmeye çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.
TSE Baş Tetkik Görevlisi Abdülkadir Öncel, tetkikle
ilgili yaptığı açıklamada; "Bugün gerçekleştirdiğimiz gözetim tetkikinde
Çorlu TSO'nun iyi uygulamalarını ve başarılarını gördük. İyi bir yönetici
kadronuz, başarılı, güler yüzlü ve dinamik bir personele sahipsiniz. Çorlu
TSO'da verilen hizmetler etkin, kaliteli, verimli ve dolayısıyla müşteri
memnuniyetini artırmaya yönelik olarak yapılan çalışmalardır. Tetkik
neticesinde Çorlu TSO'nun TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve 10002
Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesinin devam etmesi şeklinde raporumuzu
sunacağız. Başarılarınızın devamını diliyorum" açıklamasında bulundu.