1 Ekim 2014 tarihinden itibaren Tekirdağ halkının hizmetine sunulan “TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi” 2018 yılında 163.277 abonenin talebini sonuçlandırarak %99.61 oranında başarı elde etti.

TESKİ
Genel Müdürü Dr. İbrahim İçöz yaptığı açıklamada; “TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi
personelimiz uzman kadrosu, güler yüzlü çalışanlarıyla 7/24 mesai kavramı
olmaksızın arıza ihbar, şikayet, planlı ve plansız su kesintileri gibi her
türlü konuya en hızlı şekilde cevap vererek talepleri hassasiyetle
değerlendirip Tekirdağ halkına hizmet etmektedir. Çağrı merkezimiz hizmet
kalitesi standartlarını her geçen gün vatandaşlarımızdan gelen talepler
doğrultusunda artırarak çizgisini en üst seviyeye çıkartmaktadır. 2018 yılında
163.277 abonenin talebini sonuçlandıran ve %99.61’lik başarının sağlanmasında
emeği geçen çağrı merkezi personelimizden sahadaki işçimize kadar
vatandaşlarımızın talebini çözüme kavuşturan tüm personelimize teşekkür ederiz”
dedi.