Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği’nin (AYD) Akademetre işbirliğiyle bu yıl 9.’sunu düzenlediği “AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları” araştırması Ocak ayında sonuçlandı.

Araştırma sonuçlarının açıklandığı ödül
töreninde Boyner, Derimod, Koton ve Teknosa, en beğenilen markalar olarak ödül
aldılar. Orion AVM mağazalarında uzun yıllardır Trakya müşterisiyle buluşan bu
markalar, Orion ziyaretçilerinin de en çok tercih ettiği mağazalar arasında.
Boyner, en sevilen Anchor Mağaza
AYD ve Akademetre tarafından 9 yıldır
düzenlenen ve perakende sektörünün nabzını tutan araştırmada, Boyner Büyük
Mağazacılık “En Beğenilen ve Tercih Edilen Anchor Mağaza” ödülüne layık
görüldü. Geniş metrekarelerde çok çeşitli ürün gamını müşteriye sunan ve çekim
noktası oluşturan perakende markaları arasında birinciliği alan Boyner, 2018
yılında da Orion mağazasında müşterilerine en cazip fırsatlarla modayı sunmaya
devam edecek.
1 Numaralı Ayakkabı ve Çanta Markası:
Derimod!
Aynı araştırma sonuçlarına göre Derimod
da, ayakkabı-çanta kategorisinde Türkiye’nin 1 numaralı markası oldu.
Hazırladığı koleksiyonları ile deri modasının en şık tasarımlarını
kullanıcılarına sunan Derimod, 13 yıldır Orion’da müşterilerini ağırlıyor.
Sezon indirimleri ve kampanyalarıyla da dikkat çeken Derimod, müşterilerine
sunduğu ayrıcalıklı hizmetle sadece Çorlu’dan değil Trakya genelinden
ziyaretçileri Orion’da buluşturuyor.
Kadın giyimin en beğenilen markası Koton
“Moda Koton’da” mottosuyla modanın
öncülüğünü üstlenen Koton, 2017 yılında da Tükiye’nin ‘En Beğenilen Kadın Giyim
Markası’ oldu. AYD ve Akademetre ortaklığıyla gerçekleştirilen araştırmada
Koton, aynı kategoride üst üste altıncı kez ödül aldı.
Teknolojinin 1 numarası Teknosa
Tüketicilerle yapılan yüzyüze görüşmeler
sonucunda belirlenen perakendenin en beğenilen markalarından biri de Teknosa
oldu. Teknoloji mağazaları arasında birincilik ödülünü kazanan Teknosa da uzun
yıllardır Orion’da müşterileriyle buluşuyor.
Ayda 500 bin ziyaretçi
Türkiye’nin en beğenilen markalarına ev
sahipliği yapan, müşteri memnuniyeti doğrultusunda en iyi mağaza karmasını
ziyaretçilerine sunmaya çalışan Orion, 2017 yılını da başarılı bir grafikle
tamamladı. Yıl boyunca düzenlediği etkinlikler ve kampanyalarla, ev
sahipliği yaptığı onlarca kültür-sanat ve dayanışma etkinlikleriyle, sosyal
sorumluluk projeleriyle dikkat çeken Orion AVM, 2017 yılı ziyaretçi sayısını da
bir önceki yıla göre artırarak Trakya’nın yıldızı olmaya devam etti. Aylık ortalama
500 bin kişinin ziyaret ettiği, tanıtım çalışmaları için onlarca yerli ve
yabancı firmanın tercih ettiği Orion, 2018 yılında da ziyaretçileri ve
paydaşları için öncelikli tercih olmaya devam edecek. HASAN ALİ SOYDAM