Çorlu Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde vatandaş odaklı hizmet veren Halk Masası, Çağrı Merkezi ile Web sitesi ve WhatsApp hizmet ağları üzerinden 2017 yılında 113 bin 505 çağrı ve dilekçeye yanıt verildi.

Çorlu
Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde yürütülen Halk Masası, Çağrı
Merkezi ile Web sitesi ve WhatsApp hizmet ağları üzerinden sağlanan vatandaş
odaklı hizmet kapsamında 2017 yılında 113 bin 505 çağrı ve dilekçeye yanıt
verildiğini ifade eden Çorlu Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Sarıkurt,
"Belediyemiz Halk Masası'nda 2017 yılında 29.125 adet dilekçe işleme
alınmıştır. Ayrıca vatandaşlarımızdan gelen 8 bin 225 adet istek/şikâyet
alınmış ilgili müdürlüklerce çözümü sağlanarak vatandaşlarımıza çağrı
merkezinden veya SMS ile bilgi verilmiştir. 7 gün 24 saat hizmet veren 444 99
59 çağrı merkezi 2017 yılında 28 bin 345 vatandaşımıza hizmet vermiş,
e-belediye sayesinde yaklaşık 9 milyon TL tahsilât sağlanmıştır. Belediyemiz
web sitesi 2017 yılında 308 bin 420 kişi tarafından ziyaret edilmiştir. Web
sitemizde yer alan online e-imar 2017 yılında aktif olarak kullanılmış olup 34
bin 250 vatandaşımız e-imar sayesinde taşınmaz bilgilerini sorgulama yapmıştır.
0533 020 59 59 WhatsApp iletişim hattımıza ulaşan istek ve şikâyetler ilgili
müdürlüklere yönlendirilmiştir. 2017 yılı Temmuz ayında hizmete giren WhatsApp
iletişim hattımıza 1.120 adet bilgi ulaştırılmıştır. Yine 2017 yılı Temmuz
ayında başlayan ücretsiz internet hizmeti kapsamında 12.440 vatandaşımız ücretsiz
internet hizmetinden faydalanmıştır" dedi.
Çorlu
Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Sarıkurt, 01 Ocak 2017-31 Aralık 2017
tarihleri arasında gerçekleşen 113 bin 505 çağrı ve dilekçenin %99.58 oranında
sonuçlandırıldığını ve vatandaşların konu hakkında bilgilendirildiğini ifade
etti.