Ergene İlçesinde Edirne Caddesinin D-100 Karayoluna bağlanan bölümünde Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan alt yapı çalışmalarında ki düzensizlik vatandaşları canından bezdiriyor.

Edirne Caddesi`n de TESKİ (Tekirdağ Su ve Kanalizasyon
İşletmeleri) tarafından tamamlanan alt yapı çalışmaları sonrası Tekirdağ
Büyükşehir Belediyesi ekiplerince geçtiğimiz ay temeli atılan Çorlu-Ergene Çırak
Bayırı (E-5) yol projesinin yavaş ve düzensiz gitmesi sonucu Edirne Caddesi’nin
D-100 karayoluna bağlanan kısmı araçlar ve vatandaşlar için büyük sorun olmaya
devam ediyor.
Temeli atıldı ama
icraat yok
Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü
tarafından ihale edilen Çorlu-Ergene Çırak Bayırı (E-5) yol projesi üzerinden
haftalar geçmesine rağmen bir türlü ilerlemiyor. Sabah ve akşam saatlerinde
fabrika servis araçları ve vatandaşların özel araçlarıyla oldukça yoğun şekilde
kullandığı yol üzerinde alınan eksik güvenlik önlemleri ve düzensiz trafik
akışı yüzünden şehir girişinde uzun kuyruklar oluşuruyor. Vatandaşlar bir türlü
tamamlanamayan çalışmalar yüzünden tepkilerini iletirken; “Tekirdağ Büyükşehir
Belediyesi ve Ergene Belediyesi sadece temel atmakla vatandaşın gazını alıyor.
Haftalardan beri bu yolda rezillik içerisinde işimize ve evimize gitmeye
çalışıyoruz. Okulların açılması ile yoğunluk had safhaya çıktı. Bu rezilliği ne
zaman çözecekler” dediler.
Her gün aynı sorun,
her gün aynı dert
Yapılan çalışmalar sonrası kendi haline bırakılan ve her gün
binlerce aracın geçtiği cadde sürücüler için trafik sorunun başladığı yer oldu.
Özellikle yol üzerinde ki büyük çukurlar ve çalışma yapılan bölümlerin kendi
haline bırakılması yüzünden yavaşlayan araçlar nedeni ile şehre giriş ve
çıkışlarda uzun araç kuyrukları oluşuyor. En kısa sürede bu sorunun çözümünü
isteyen vatandaşlar yolda ki bozukluklar yüzünden araçlarında hasar meydana
geldiğini ve yetkililerin yol çalışmaları konusunda sınıfta kaldığını belirtti.
5.1 Km`lik Çorlu-Ergene Çırak Bayırı (E-5) yol projesinin 2,3 km`lik kısmı
Ergene ilçesi sınırları içerisinde yer alıyor. Gidiş ve geliş 2`şer şerit
olarak projelendirilen yol tamamlanabilirse 26 metre genişliğinde olacak.
Ayrıca 8`er metre genişliğinde yan yol olarak tabir edilen anayola katılım güzergahları
yapılacak.