Çorlu Belediyesi vatandaş odaklı çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda 2018 yılında Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde yürütülen hizmetler kapsamında 145 bin vatandaşımıza çağrı merkezi, dilekçe ve internet üzerinden hizmet verilirken 47 bin vatandaşımız ücretsiz internet hizmetinden yararlandı.
Konuyla ilgili olarak
açıklamada bulunan Çorlu Belediye Başkan Yardımcısı Hülya Perin, Bilgi İşlem
Müdürlüğü bünyesinde yürütülen Halk Masası, Çağrı Merkezi ile Web sitesi ve
WhatsApp hizmet ağları ve e-devlet kapısı üzerinden binlerce vatandaşın Çorlu
Belediyesi hizmetlerinden faydalandığını söyledi.
Başkan Yardımcısı Perin
yaptığı açıklamada; "Belediyemiz
Halk Masasında 2018 Yılında 30.001 adet dilekçe alınmış, 444 99 59 çağrı
merkezinde ise 26.151 vatandaşımızın çağrısı yanıtlanarak hizmet verilmiştir.
2018 yılında vatandaşlarımızdan gelen 11.480 adet istek ve talepler kayda
alınarak ilgili müdürlük ve birimlere iletilmiş, yine bu birimlerden gelen cevaplar
da vatandaşlarımıza çağrı merkezimiz ve SMS ile yanıtlanmıştır.
2018 yılında e-belediye
hizmetimiz üzerinden yaklaşık 12 Milyon TL tahsilât sağlanmıştır. Belediyemiz
web sitesi 2018 yılında 266.589 kişi tarafından ziyaret edilmiş, 2.475
vatandaşımız da belediyemiz Whatsapp iletişim hattından hizmet almıştır.
Belediyemiz web sitesinde yer alan online kent rehberi/e-imar sorguları
vatandaşlarımız tarafından aktif olarak kullanılmış ve 38.405 defa
sorgulanmıştır. E-devlet kapısı üzerinden toplam 9.464 defa sorgulama işlemi
yapılırken, taşınmaz servisinde beyan kontrol işlemleri için 27.300
vatandaşımıza hizmet verilmiştir. Ayrıca 2017 yılı Temmuz ayında başlayan
ücretsiz internet hizmeti kapsamında 47.119 vatandaşımız ücretsiz internet
hizmetinden faydalanmıştır." dedi.
Çorlu Belediye Başkan
Yardımcısı Hülya Perin, 01 Ocak 2018-31 Aralık 2018 tarihleri arasında
gerçekleşen çağrı ve dilekçelerin %99.65 oranında sonuçlandırıldığını ve
vatandaşların konu hakkında bilgilendirildiğini ifade etti.